loading...
دانلود.اخبار.سرگرمی....
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اکانت ساکس و اچ تی تی پی اس بدون محدودیت و رایگان(VPN) 6 2923 mamadamiri75
nb 0 104 mohamad
پیرزن ۱۰۰ ساله ای که شاخ دارد! 1 168 khaltajan
عکسی با حال از آرایش بانوان در سال 3000 میلادی! 1 152 khaltajan
عکس های جالب و دیدنی از شکار لحظه ها 0 152 brobach14
عکس هایی از 10ملکه زیبا و ستاره های آینده دار هالیوود 0 381 brobach14
جواب دندان شکن گدا به شاهزاده!! 0 103 brobach14
شاهکار تبدیل عکسهای سیاه سفید قدیمی به رنگی 0 148 brobach14
فقط در پرو...(عکس های باور نکردنی) 0 180 brobach14
تازه‌ترین صحبت های مایلی‌کهن علیه دایی 0 156 brobach14
سوژه های داغ وطنی 0 174 brobach14
عکس خیلی یادگاری !!! (طنز) 0 131 brobach14
تفاوت نسلها به روایت تصویر 0 148 brobach14
جدیدترین اس ام اس خنده دار 0 163 brobach14
کلاسهای مختلط فیگور اندام دختران و پسران در دانشگاه + عکس 0 248 brobach14
مشهورترین زنان مدل جهان را قبل و بعد از شهرت! +تصاویر 0 166 brobach14
عکسهایی از فوتبالیست های معروف دنیا با ماشین هایشان 0 310 brobach14
قبیله ای عجیب با زنان و مردان کاملا لخت(+عکس ) 1 2867 brobach14
rozsorati بازدید : 51 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
  چرا بعضی‌ها خوش عكس‌اند؟

فقط نورپردازی و زاویه دوربین نیست كه روی خوش‌عكس بودن شما تاثیر دارد، شاید خودتان هم تجربه كرده باشید كه بعضی اوقات وقتی بعضی از لباس‌های خاص را می‌پوشید در عكس‌ها خیلی زیباتر می‌افتید یا بعضی از رنگ‌ها روی چهره‌تان اثری ویژه دارند و وقتی آن رنگ را می‌پوشید همه اطرافیان زیباترشدن‌تان را یادآور می‌شوند و این جمله را زیاد می‌شنوید كه‌: «امروز چه زیبا شده‌ای» اما بعضی از رنگ‌ها هم هستند كه چهره را بی‌حال نشان می‌دهند و وقتی لباسی با آن رنگ را می‌پوشید انگار رنگ‌تان گرفته می‌شود به‌خصوص اگر رنگ آرایش‌تان نیز مناسب نباشد. به‌طور كلی رنگ و تن چهره در زیبایی ظاهر شما تاثیر بسیاری دارد و شما می‌توانید به راحتی با كمی تغییر در رنگ لباس یا رنگ آرایش‌تان زیبایی چهره‌تان را بیشتر كنید. اگر رنگ پوست‌تان یكنواخت نباشد به‌خوبی در عكس یا فیلم مشخص می‌شود و زیبایی چهره شما را كاملا خراب می‌كند.





    نور سفید صورت را سبز می‌كند

شاید تا به حال متوجه شده‌باشید كه نور مهتابی و فلورسنت كمی رنگ پوست را سبز نشان می‌دهد، اگر رنگ پوست شما گرم باشد زیر نور سفید یعنی مهتابی و فلورسنت سبز به‌نظر خواهد رسید. به هیچ وجه برای پوشاندن لك‌ها و جوش‌های قرمز از مقدار زیادی آرایش استفاده نكنید. بسیاری از كرم‌پودرها و پوشاننده‌های پوست میزانی رنگ سبز دارند، چون رنگ سبز می‌تواند رنگ قرمز جوش‌ها و لك‌ها را به‌خوبی بپوشاند بنابراین اگر قرار است فیلم شما زیر نور سفید باشد، كرم‌پودرهای روی صورت می‌توانند كاملا یكنواختی رنگ پوست را از بین ببرند و صورت شما سبزتر هم به‌نظر برسد.





  رنگ پوست‌تان گرم است یا سرد؟

اول از همه باید تعیین كنید كه رنگ پوست شما گرم است یا سرد؛ برای فهمیدن این موضوع باید به رگ‌های زیر پوستی روی ساعدتان نگاه كنید، اگر این رگ‌ها آبی باشند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رگ‌ها سبز باشند رنگ پوست شما گرم است، شما باید براساس تن و رنگ پوست خود رنگ لباس‌تان را انتخاب كنید، رنگ‌های انتخابی شما می‌توانند در كامل كردن چهره شما نقش بسزایی داشته باشند. افرادی كه رنگ پوست‌شان سرد است یعنی در رنگ پوست آنها تن آبی وجود دارد و بهتر است به‌دنبال زیورآلاتی باشند كه درخشان و براقند درحالی‌كه افرادی كه رنگ پوست‌شان گرم است یعنی در رنگ پوست آنها تن زرد وجود دارد. بهتر است به‌دنبال جواهراتی مات و زرد باشند، همچنین رنگ قرمز و سبز نیز می‌تواند رنگ چهره شما را زیباتر نشان دهد.




بهترین رنگ‌ها برای افراد با رنگ پوست گرم

بهترین رنگ‌ها برای افراد با رنگ پوست سرد


افراد مختلف معمولا برای عكس گرفتن آرایش بیشتری می‌كنند، این كار اشكال ندارد ولی باید حواس‌تان باشد كه مبادا آرایش، صورت‌تان را از حالت طبیعی دور كند چون یك صورت مصنوعی در عكس هم زیبا نخواهد بود.





  رنگ آرایش را چگونه انتخاب كنید

رنگ آرایش تاثیر زیادی در خوب افتادن شما در فیلم و عكس دارد و شما باید براساس رنگ نوری كه قرار است در فیلم یا عكس گرفته شود، رنگ آرایش را انتخاب كنید اگر برای‌تان امكان دارد قبل از فیلم و عكس زیر همان نور بروید و آرایش خود را كنترل كنید تا بفهمید دقیقا در فیلم چگونه می‌افتید و درصورت لزوم رنگ آرایش را عوض یا اصلاح كنید. در نور طبیعی، نباید از كرم‌پودر زیاد استفاده كنید اما اگر قرار است زیر نور پرژكتورها فیلم و عكس بگیرید كرم‌پودر صورت، پوست شما را یكنواخت‌تر نشان می‌دهد البته باید رژگونه و رژ لب شما نیز نسبتا پررنگ باشند.





  اگر نمی‌دانید در چه نوری فیلم می‌گیرند

اگر نمی‌دانید با چه نوری قرار است از شما فیلم و عكس گرفته شود نگران نشوید، در این حالت نیز می‌توانید خود را آماده كنید، كافی است بدانید صورت شما نباید براق به‌نظر برسد. به‌همین‌ دلیل اول از همه صورت‌تان را به‌خوبی بشویید و تمیز كنید و بعد برای این‌كه منافذ پوستی كوچك‌تر به‌نظر برسند یك كرم سفت‌كننده (لیفتینگ) به پوست بزنید، می‌توانید به جای كرم سفت‌كننده از سفیده تخم‌مرغ استفاده كنید و بعد از كرم‌پودری استفاده كنید كه دقیقا رنگ پوست طبیعی خودتان است و روی آن یك پنكك هم رنگ بزنید. پوست‌هایی كه به‌طور طبیعی چرب هستند معمولا در فیلم و عكس چرب‌تر از حد واقعی به‌نظر می‌رسند، به همین دلیل این افراد باید از میزان بیشتری پنكك برای پوشاندن چربی‌ها و براقی‌های روی صورت استفاده كنند.





هر زمان آماده باشید

این روزها كه همه موبایل دارند ممكن است هر جایی از شما عكس بگیرند پس شما باید همیشه آماده باشید. اول از همه این‌كه باید بدانید اصلا مهم نیست پوست شما چه تن و رنگی دارد بلكه مهم این است كه كاری كنید پوست‌تان براق به‌نظر نرسد به همین علت نباید آرایش‌های براق و درخشان داشته‌ باشید. افراد مختلف معمولا برای عكس گرفتن آرایش بیشتری می‌كنند، این كار اشكال ندارد ولی باید حواس‌تان باشد كه مبادا آرایش، صورت‌تان را از حالت طبیعی دور كند چون یك صورت مصنوعی در عكس هم زیبا نخواهد بود. علاوه‌بر این‌ها چشم‌ها و لب‌ها نیز نقش بسزایی در زیبا افتادن عكس شما دارند اما آرایش این 2 باید برعكس باشد یعنی یكی كم‌رنگ و دیگری پررنگ.




  بهترین لبخندتان را بشناسید


با این‌كه همه لبخندها در یك محل (دهان) ایجاد می‌شود اما بعضی از لبخندها موجی روی صورت‌تان ایجاد می‌كند كه باعث می‌شود چشمان‌تان هم احساس‌تان را ابراز كند. اگر حال و حوصله ندارید و دلیلی هم برای خندیدن یا لبخند زدن نمی‌بینید، وقتی كسی لنز دوربین را به سمت‌تان می‌گیرد، یك لبخند مصنوعی تحویل عكاس می‌دهید. اگر بقیه آدم‌های توی عكس، واقعی لبخند زده‌اند یا می‌خندند، مطمئن باشید كه این لبخند مصنوعی و یخ زده‌تان حتما عكس‌تان را نازیبا می‌كند.

پس برای این‌كه در عكس خوب بیفتید، به عكس‌های قبلی خودتان نگاهی بیندازید و ببینید كه كدام لبخند به‌صورت‌تان بیشتر می‌آید. حتما موقعیت را درنظر داشته باشید و یاد بگیرید كه آن لبخند را تقلید كنید تا هر موقع دوربین هویدا شد بتوانید دقیقا همان لبخند را روی صورت‌تان بنشانید.




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود.اخبار.سرگرمی.... آدرس فروشگاه اینترنتی ما: http://rozsorati.tbuy.biz/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 443
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1,673
  • بازدید کلی : 27,269
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات پیامکی

    مترجم سایت

    مترجم سایت